Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Μητρώο













Στο Μητρώο, ρώτησα τι πρέπει να κάνω για να φανεί ο θάνατος το 2007 των γονιών μου στα ΑΦΜ τους. Η μία από τις δύο υπαλλήλους, στα αριστερά, υπέρ του δέοντος εύσωμη, μαύρα πλούσια σγουρά μαλλιά και με παρουσιαστικό που θυμίζει Σικελία, ήταν πάντα αυθάδης με στεντόρεια φωνή και κοφτό, αυταρχικό τόνο που εξευτελίζει όποιον στον οποίον απευθύνεται η βαρεμάρα και ο θυμός της. Την θυμάμαι από το 2007 και 2008.

Και πάλι μου υπέδειξε με τον επαίσχυντο τρόπο επικοινωνίας της ότι είμαι ένα μηδενικό που έκανε λάθη επί λαθών και δεν είχα φέρει τα σωστά χαρτιά, κι ας είχε γίνει κανονικά η αποδοχή κληρονομιάς και η δική μου φορολογία. Τα διπλανά μου θύματα στην ουρά αντάλλασσαν με εμένα ενθαρρυντικά χαμόγελα γεμάτα νόημα. Ο υπάνθρωπος στον οποίον το κράτος είχε εμπιστευθεί την φροντίδα των υποθέσεών μου, μου έδωσε μια φωτοτυπία φωτοτυπίας φωτοτυπίας λίστας των εγγράφων που έπρεπε να πάρω και να (ξανα-) φέρω για να φαίνεται ο θάνατος των γονιών μου στα ΑΦΜ τους.

Κοίταξα την λίστα και την ρώτησα που, στο κτήριο, θα έπρεπε να πάω για να βρω τα έγγραφα αυτά, τα οποία τα είχα όλα καταθέσει πριν έξι χρόνια. Τότε άρχισε να "βγάζει αφρούς από το στόμα" καθώς μου φώναζε ότι ποτέ δεν τα είχα καταθέσει, γιατί, είπε, αν τα είχα καταθέσει θα τα είχε φτιάξει εκείνη σωστά. (το αποδεικτικό στοιχείο ότι ή έκανα λάθος ή λέω ψέματα είναι ότι εκείνη θα τα είχε φτιάξει σωστά, τότε)
 

Κάτι έσπασε μέσα μου, καθώς πλημύρισε το μυαλό μου από εικόνες των πολιτικών της χώρας, των συνδικαλιστών, μερικών μπλόγκερ, και λοιπών, που κραυγάζουν ότι φταίει η Μέρκελ και ο ...νεοφιλελευθερισμός... και οι κακοί ξένοι που επιβουλεύονται την Ελλάδα και πειραματίζονται πάνω της.

Με δυνατή φωνή, ξαφνικά, εγκατέλειψα τον μελιστάλακτο και υποτακτικό τρόπο με τον οποίον της μιλούσα μέχρι τότε, και είπα: "Δεν εκτιμώ ούτε τον τόνο σας ούτε το τουπέ σας!" και γύρισα προχωρώντας γρήγορα να βγω από την πόρτα του Μητρώου, μουρμουρίζοντας στον εαυτό μου: "ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ!!!"

Πήγα γραμμή στο γραφείο του Διευθυντή, μπήκα μέσα και στάθηκα μπροστά του.

- Κύριε Διευθυντά, θέλω να καταθέσω επίσημο παράπονο για τον απαράδεκτο τρόπο με τον οποίον η κυρία αριστερά στο Μητρώο φέρεται και απευθύνεται στους πολίτες!

Ο Διευθυντής με κοίταξε και απάντησε:

- Εσείς το περάσατε τώρα για λίγα λεπτά. Εγώ που τους έχω κάθε μέρα και υποτίθεται ότι πρέπει να τους διοικώ, και είμαι αναγκασμένος να ανέχομαι άτομα σαν κι εκείνη, τι να κάνω και τι να σας πω;

Ας το ακούσουμε άλλη μια φορά, μήπως δεν το διαβάσατε καλά την πρώτη φορά. Ο Διευθυντής μου απάντησε:

"Εσείς το περάσατε τώρα για λίγα λεπτά. Εγώ που τους έχω κάθε μέρα και υποτίθεται ότι πρέπει να τους διοικώ, και είμαι αναγκασμένος να ανέχομαι άτομα σαν κι εκείνη, τι να κάνω και τι να σας πω;"


Ποτέ άλλοτε δεν είχα αισθανθεί τόσο επείγουσα ανάγκη να έχω μαγνητόφωνο πάνω μου που να ηχογραφεί. Δεν θα έκανα τίποτα με την ηχογράφηση. Απλά θα την άκουγα στα χρόνια που έρχονται, που και που, για να σιγουρεύομαι ότι άκουσα αυτή την απάντηση πράγματι, και ότι δεν ήταν κάποια στιγμή παραισθήσεων...

Το επόμενο λογικό βήμα θα ήταν να αγκαλιαστούμε και να κλαίμε ο ένας στον ώμο του άλλου. Αντί αυτού τον ευχαρίστησα, του ευχήθηκα "Κουράγιο κύριε Διευθυντά" και κατέβηκα έναν όροφο σε άλλο τμήμα.

Εκεί ζήτησα, και μια ευγενέστατη κυρία βρήκε αμέσως και μου έδωσε από τα αρχεία τους, όλα τα χαρτιά της λίστας που τα είχα καταθέσει πριν 6 χρόνια. Τα έκανα από έξι φωτοτυπίες το καθένα, επέστρεψα τα ορίτζιναλ και την ευχαρίστησα.

Επέστρεψα στο Μητρώο με την λίστα και όλα τα χαρτιά της λίστας και πήγα στην κυρία στα δεξιά. Έγνεφα σε ανθρώπους πίσω μου στην σειρά να περάσουν μπροστά μου καθώς άδειαζε η κυρία στα αριστερά και ζήταγε τον επόμενο. Εγώ έφτασα τελικά στην κυρία στα δεξιά η οποία μόλις με είδε μου είπε: "Το άει στο διάολο το εισπράξαμε και οι δύο". Της απάντησα: "Το μονολόγησα, δεν το απηύθυνα, αλλά δεν περιμένω να το καταλάβετε ή να το πιστέψετε". Η έκφρασή της γλύκανε, χαμογέλασε, και κοίταξε όλα μου τα χαρτιά ένα-ένα. Όλα είναι σωστά, μόνο που η βεβαίωση του πρωτοδικείου για την μη ύπαρξη διαθήκης είναι έξι ετών και πρέπει να είναι όχι περισσότερο από τριών μηνών.

Δηλαδή, τώρα θα ξοδέψω εκατοντάδες Ευρώ σε δικηγόρο να πάει στο πρωτοδικείο να σιγουρευτούμε ότι τα τελευταία έξι χρόνια αφ' ότου πέθαναν οι γονείς μου δεν βρέθηκε διαθήκη που να τα αφήνει όλα στον τσίπρα ή στην Μέρκελ... Έχει καλώς.


Την προηγουμένη μέρα είχα πάει, επίτηδες, σε άλλο κατάστημα ΔΟΥ για να ακούσω εκδοχές από φρέσκα μάτια πριν αποπειραθώ να πάω στην δικιά μου. Ευγενέστατοι υπάλληλοι μου είχαν δώσει τον χρόνο τους και κοιτούσαν στα κομπιούτερ τους, καλώντας και τους προϊσταμένους τους να κοιτάξουν το περίεργο φαινόμενο του πως οι γονείς μου δεν χρωστάνε τίποτα για 2008-2009-20010-2011 αλλά χρωστάνε και οι δύο από 2012, ΚΑΙ χρωστάνε για τα ίδια περουσιακά στοιχεία για τα οποία πληρώνω φόρο έξι χρόνια εγώ μετά από την αποδοχή κληρονομιάς.

Η προϊσταμένη στο τέλος, μου είχε εξηγήσει ότι για κάποιο λόγο τα ΑΦΜ δεν είχαν διατηρήσει την λεπτομέρεια ότι οι άνθρωποι αυτοί είχαν πεθάνει.

Την είχα ρωτήσει: "Δηλαδή, θεωρούμε ότι ένα δικηγορικό γραφείο με τρεις δικηγόρους και πέντε υπαλλήλους στο οποίο είχα πληρώσει χιλιάδες Ευρώ, και ένα λογιστικό γραφείο ξεχωριστό, πριν τόσα χρόνια έκαναν τόσο χοντρό λάθος και φάνηκε μόλις τώρα;"

(το φρασεολόγησα έτσι χωρίς καν να αναφέρω και την Συμβολαιογράφο, ή ότι τα χαρτιά που είχαν βγάλει οι δικηγόροι και οι λογιστές τα είχα πάει εγώ προσωπικά στο Μητρώο πριν έξι χρόνια)

Με είχε κοιτάξει και μου είχε απαντήσει: "Όλα είναι πιθανά".

Το "έπιασα" και ακολούθησα το υπονοούμενό της: "Άρα, λογικά, εφ' όσον όλα είναι πιθανά, είναι επίσης πιθανόν το λάθος να έγινε κάπου στα συστήματα της εφορίας..."

Με ένα χαμόγελο, με νόημα, είχε απαντήσει, ξανά: "Όλα είναι πιθανά"

'Επρεπε, λέει, να κάνω όλα τα χαρττιά από την αρχή, ή να προσπαθήσω να βρω τα αρχικά που είχα καταθέσει στην ΔΟΥ μου (πράγμα που έγινε την επόμενη μέρα στην ΔΟΥ μου). Δεν με είχε πειράξει που έπρεπε να ξαναβρώ τα χαρτιά, γιατί τα λάθη, και της ΔΟΥ ακόμα τα λάθη, είναι ανθρώπινα. Εκείνο που είχε σημασία για μένα ήταν ότι δεν προσπάθησαν, σε κείνη την άλλη ΔΟΥ, να υποβιβάσουν την νοημοσύνη μου, και, έστω και δια μέσω των γραμμών, είχαν παραδεχτεί την πιθανότητα να είχε κάνει λάθος η ΔΟΥ και όχι εγώ.

Και την επομένη μέρα πήγα στην δική μου ΔΟΥ, εισέπραξα την κυρία από την ...Σικελία, και έκλαψα στον ώμο του καημένου του κυρίου διευθυντά, και μετά βρήκα τα χαρτιά που ήξερα ότι είχαν εκεί, αλλά το μητρώο, από όοοοολα τα χαρτιά, στο τέλος δεν δέχτηκε του πρωτοδικείου μια που ήταν παλιό.

Σκέφτηκα να σας τα γράψω αυτά γιατί σήμερα, με το που ξυπνήσαμε στο χωριό, άνοιξα την εφημερίδα στο κομπιούτερ και είδα μια φωτογραφία διαδηλωτών με πανό που γράφει: 
"ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΝΙΓΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ".
Και από κάτω από την φωτογραφία γράφει:
"Εργαζόμενοι αντιδρούν στην διαθεσιμότητα".












Πρόσθεση, 16/9, 2:40 μμ ώρα Ελλαδιστάν:

Καθώς τα ξαναδιαβάζω τα παραπάνω, σκέφτηκα να ξεκαθαρίσω μια λεπτομέρεια την οποία ίσως να μην την εξέφρασα αρκετά καθαρά στο κείμενο.

Ανάμεσα στα χαρτιά που απαιτούνται είναι:
- Ένα πιστοποιητικό πλησιέστερων συγγενών και
- Ένα πιστοποιητικό από το πρωτοδικείο που να λέει ότι δεν βρέθηκε να υπάρχει διαθήκη.
Ανάμεσα σε όλα τα χαρτιά που είχα καταθέσει το 2007 συμπεριλαμβάνονταν και αυτά τα δύο.

Το Μητρώο δέχτηκε ως έγκυρο "σήμερα", 2013, το πιστοποιητικό που έλεγε με ημερομηνία 2007 ότι είμαι ο μόνος συγγενής των αποθανόντων, αλλά δεν δέχτηκε το πιστοποιητικό ότι δεν υπήρχε διαθήκη --λόγω ημερομηνίας εκδόσεως.

Και αν ακόμα οι γονείς μου τα είχαν αφήσει όλα στον Γιωργάκη τον Παπανδρέου, η Ελληνική νομοθεσία, απ' ότι μου έχουν πει πολλαπλές φορές, ρίχνει τέτοια διαθήκη εις όφελος των κληρονόμων συγγενείας εκ των οποίων υπάρχω μόνο εγώ.

Κατά τ' άλλα πρέπει το πιστοποιητικό του πρωτοδικείου να ξαναβγεί.

Σκέφτηκα, έτσι, να το εξηγήσω κι αυτό για να είναι σίγουρα κατανοητό...


----


Πρόσθεση, 16/9, 11:25 μμ ώρα Ελλαδιστάν: Από το σχόλιο της Levina Vil, το παρακάτω βίντεο-μάρτυς της Ελληνικής Δημοκρατίας. Δεν έχω σταματήσει να γελάω, σε καλό μου. Πιστεύω, εγώ τουλάχιστον, ότι το πραγματικό νόημα που θα έπρεπε να αναγνωρίσει η Ελλάδα είναι ότι αυτό το βίντεο δεν μιλάει για κάποια συγκεκριμένη κυβέρνηση αλλά για οποιαδήποτε Ελληνική κυβέρνηση παρελθόντος ή μέλλοντος. Εκτός αν τα παιδιά μας... κάποια μέρα... ίσως...















13 σχόλια:

  1. Nα ήταν μια και δυο οι κυρίες ... από την Σικελία... καλά θα ήταν!
    Έλα όμως που είναι χιλιάδες και πολλαπλασιάζονται σαν τις αμοιβάδες αν και ίσως τώρα να περίμενε κανένας να έχουν μαζευτεί τα λουριά... μα ποιός έχασε το φιλότιμο για να το βρουν όλοι οι άσχετοι που ελέω μίζας έπιασαν μια θεσούλα και παράλληλα έπιασαν και τον τράγο απ τα κέρατα.
    Απίστευτο το πόσο έχω υποφέρει στα γραφεία τους αν και ομολογώ πως σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις έχω βρει και ευγενέστατες Κυρίες που άκουγαν την ασχετοσύνη μου με υπομονή και βοηθούσαν.
    Στο τέλος σταμάτησα να επισκέπτομαι τα γραφεία τους και πονηρά φερόμενη έστελνα τον σύζυγο ένστολο μάλιστα... ως δια μαγείας με την εμφάνισή του λυνόντουσαν όλα τα προβλήματα !!! Τι άλλο πια να σχολιάσω επ αυτού;

    Καλό κουράγιο σας εύχομαι !
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αγαπητή Levina, πολλαπλασιάζονται σαν τις αμοιβάδες... σαν καρκίνος με μεταστάσεις... και οι αγώνες συνεχίζονται μη και απολυθεί κανείς και πρέπει να γυρίσει στη ...Σικελία.

      Έξυπνο το σκεπτικό με τον ένστολο σύζυγο :-) Η δική μου σύζυγος είναι ένστολη στην Ιταλία, αλλά στην Ελλάδα απλά κάθεται δίπλα μου και παρακολουθεί. Πήγαμε μαζί σε καινούργια δικηγόρο, και γνωριστήκαμε, τρεισήμισι ώρες για να συζητήσουμε για όλες τις υποθέσεις που χρειάζομαι βοήθεια. Όσον αφορά το ότι έπρεπε να είμαι στην ΔΟΥ Εξωτερικού εδώ και πέντε χρόνια και ακόμα οι δώες δεν τα έχουν καταφέρει να τα βρουν, η δικηγόρος άρχισε να μου εξηγεί ότι πρέπει να πάω στις δικαστικές αρχές της Ιταλίας και να πάρω έγγραφα γι' αυτό και το άλλο, κλπ., οπότε εγώ γελώντας έδειξα και με τα δυό μου χέρια με αγάπη δίπλα μου την Μαργαρίτα και είπα στην δικηγόρο: "Οι δικαστικές αρχές της Ιταλίας σας ακούν!"

      Πράγματι, η Μαργαρίτα είναι στην ανώτερη από τις δύο βαθμίδες αξιωματικών του δικαστικού της Ιταλίας και εκείνη πρέπει με τον νόμο να φτιάξει και να εγκρίνει όλα τα έγγραφα για μένα που ζητά η Ελληνική κυβέρνηση για να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφας και ότι μένω στην Ιταλία και όχι στις νήσους Φίτζι, ή στην Αθήνα.

      Τότε στεναχωρημένη, και με ντροπή στην έκφρασή της, η δικηγόρος πληροφόρησε την Μαργαρίτα ότι οι Ελληνικές αρχές απαιτούν πιστοποιητικό ανωτέρου, ότι εκείνος που πιστοποίησε τα χαρτιά είχε δικαίωμα να τα πιστοποιήσει.

      (Η Μαργαρίτα προσπάθησε να εξηγήσει ότι δεν υπάρχει από πάνω της κανείς να πιστοποιήσει ότι έχει δικαίωμα να πιστοποιεί, και ότι και να θέλαμε δεν υπάρχει νομικά τέτοια πιθανότητα πιστοποίησης στην Ιταλία)

      Τα χάπια μου!!!!!

      Καλό σας απόγευμα και καλή βδομάδα και σε σας!... κουράγιο... κι αυτό θα περάσει... κάποτε...

      Διαγραφή
  2. Ααααχχχχ, Δημήτρη !!! Αυτό με τις ... ... ... Δοές, θα το περάσουμε κι εμείς του χρόνου (φέτος είχαμε την saga με τις ταυτότητες, όπου έπρεπε ν' αντιμετωπίσουμε όχι κυρία από την Σικελία, αλλά αστυνομικό συνδυασμό Τεξανός-καουμπόυ-ξές-ποιος-είμαι-γω-ρε ; με Μεξικανό-μη-μ'-ενοχλείτε-τώρα-ξύνω-τα-νύχια-μου). Πάντως ένα απλό τηλεφώνημα επιχείρησα να κάνω στην ΔΟΥ Κατοίκων Εξωτερικού για να ρωτήσω τι ΑΚΡΙΒΩΣ δικαιολογητικά χρειάζονται και απέτυχα οικτρά, οπότε του χρόνου το καλοκαίρι που θα ξανακατεβούμε, αναμένεται ... ... ... επεισοδιακό ! :-)

    Ευελπιστώ να επιλυθούν γρήγορα οι εκκρεμότητες και όταν με το καλό τελειώσουν, να γράψεις κι έναν συνοπτικό οδηγό για το τι πρέπει να προσέχουμε στις συναλλαγές μας με την ΔΟΥ - χεχεχεχε !!!

    Καλή Εβδομάδα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ-βαχ και ντάμπλ Άχχχχ, αγαπητή Αγελική! δεν θά 'χουμε καλά ξεμπερδέματα... Πάντως, όταν (και αν) με χρόνια, με καιρούς, βγάλω άκρη, υπόσχομαι να δημοσιεύσω τον πλήρη οδηγό επιβίωσης περί του θέματος!

      Ο κύριος Τεξ-Μεξ πολύ αντιπροσωπευτικός μου φαίνεται πάντως!

      Τώρα, λες, έκανες ένα τηλεφώνημα στην ΔΟΥ Εξωτερικού. Ha! Η Μαργαρίτα κι εγώ καθίσαμε πρόσωπο με πρόσωπο με τον διευθυντή της ΔΟΥ Εξωτερικού επί 25 λεπτά της ώρας στο γραφείο του στον άνω όροφο. Γίναμε φιλαράκια και φύγαμε με εναγκαλισμούς, αλλά, αυτό ήταν πριν ένα χρόνο κι ακόμα στην παλιά μου ΔΟΥ είμαι. Με ποιόν (ή σε ποιόν) πρέπει να κάτσω 25 λεπτά να τα λέω για να δουλέψει το πράμα; Σκέφτομαι να κλείσω ένα ραντεβού στο Βατικανό με τον Πάπα. Που ξέρεις...

      Πάντως ρίξε μια ματιά στο πίσω φίλο της Καθημερινής μιας Παρασκευής νομίζω, πριν 2-3 βδομάδες και θα δεις ότι ανακαλύφτηκαν πάμπολλοι Έλληνες κάτοικοι Ελλάδας που είχαν πάει με ψεύτικα χαρτιά στην ΔΟΥ Εξωτερικού να κρυφτούν. Η ΔΟΥ μου, το Υπουργείο Οικονομικών και το Υπουργείο Εξωτερικών, πριν 18 μήνες, είχαν συμβουλεύσει μια προγενέστερη δικηγόρο μου να κάτσω ως κάτοικος Ελλάδας και να μην δηλώσω ότι έχω παντρευτεί (!!!). Η λογίστρια μου είπε ότι για την ΔΟΥ Εξωτερικού χρειάζομαι πιστοποιητικά ότι ζω στο εξωτερικό αλλά δεν μπορούσε να βρει ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ πιστοποιητικά χρειάζομαι. Η καινούργια δικηγόρος μας είπε τι πιστοποιητικά χρειάζονται από τις Ιταλικές αρχές αλλά είπε ότι όταν πιστοποιηθούν στην Ιταλία πρέπει μετά να πιστοποιηθεί ότι αυτός που τα πιστοποίησε είχε δικαίωμα να τα πιστοποιήσει. Δεν κάνω πλάκα Αγγελική μου!!!!

      Μίλαγα με έναν τρίτο λογιστή για τα ελληνικά θέματα προ δύο εβδομάδων (εκείνον που μου έδειξε την Καθημερινή που ανέφερα παραπάνω) και μιλούσαμε για την φορολογία μου, και ότι θα ήθελα να πάω στου Εξωτερικού όπως πρέπει. Μου είπε ότι θα μου ζητήσουνε το χίλια σαράντα. Τι είναι το χίλια σαράντα; ρώτησα. Βλέπετε, μου λέει, δεν ξέρετε καν τι αιτήσεις έχει η IRS στις ΗΠΑ. Τον κοίταξα αποσβολωμένος και τότε, μετά από αρκετά δευτερόλεπτα θύελλας στον εγκέφαλο, κατάλαβα. Μιλώντας ελληνικά για ελληνική φορολογία, για την οποία δεν σκαμπάζω, και ακούγοντας Ελληνικά το "χίλια σαράντα" του, δεν είχε κάνει το μυαλό μου την σύνδεση με την form ten-forty (1040) την οποία συμπληρώνω κάθε χρόνο για την IRS στην USA. Αλλά, το λεωφορείο το είχα χάσει. Εκείνος ο λογιστής πίστευε πλέον ότι λέω ψέματα. Αντί να του δείξω το διαβατήριό μου και την άδεια οδηγήσεως από την Μασαχουσέτη απλά τον χαιρέτισα κι έφυγα.

      Φχαριστήθηκα πολύ τις τρεις αναρτήσεις σου για τις διακοπές αλλά τις διάβαζα γρήγορα καθώς φεύγαμε! Επιφυλάσσομαι :-)

      Καλή σου βδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Απορώ γιατί κάθεσαι και εξιστορείς πασίγνωστα πράγματα. Εσύ κι εγώ είμαστε τα κακομαθημένα παιδιά της ιστορίας. Αν διαμαρτυρόμαστε εμείς, τι να πουν κι αυτοί οι κακομοίρηδες που ζουν μόνιμα στην χώρα και τρώνε τέτοιες καφρίλες στην μάπα 20 φορές κάθε μέρα; Γιά κάθε δική σου ταλαιπωρία, θα μπορούσαν να σου διηγηθούν 150 δικές τους.

    Το ότι υπάρχουν τεμπέληδες και ανίκανοι δημόσιοι υπάλληλοι, είναι εντελώς πασίγνωστο. Παντού και πάντα. Ο παππούς μου σήκωνε την μαγγούρα του στα καφενεία και ξεσπάθωνε εναντίον της γραφειοκρατίας το 1962. Και - καθόλου παράξενο - τεμπέληδες δ.υ. υπάρχουν πάμπολλοι και στην Γερμανία.

    Η διαφορά μας με τις άλλες κοινωνίες / άλλες εποχές είναι, ότι σήμερα στην Ελλάδα οι ανίκανοι και τεμπέληδες ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΙ την ίδια ώρα που οι ικανοί και ευσυνείδητοι ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ.
    Γιά την επιβράβευση των τεμπέληδων δεν ευθύνονται καν οι ίδιοι οι τεμπέληδες, αλλά οι διεφθαρμένοι πολιτικοί που διατηρούν αυτό το σύστημα. Εντελώς ηθελημένα.

    Όσο και να την βρίζεις, η "κυρία εκ Σικελίας" ΔΕΝ φταίει. Και εμένα αν μου έδινες 5 αργομισθίες, θα τις έπαιρνα (δεν είμαι τόσο ηθικός όσο φαίνομαι).

    Ακόμα και αν απολυθούν όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, θα έρθουν χειρότεροι.
    Δεν φταίνε αυτοί, φταίνε αυτοί που τους διορίζουν με το σύστημα που τους διορίζουν.

    Δες την ΕΡΤ που ήταν κομματικό παραμάγαζο όλων και την ΔΤ που έγινε Μεγιστο Παραμάγαζο του χουντοσαμαρά. Όσο διεφθαρμένοι και να ήταν οι πρώην ερτατζήδες, οι τωρινοί δτούδες είναι εντελώς υποταγμένα κομματικά τσιράκια της χούντας - δλδ. τρισχειρότεροι.

    Το ίδιο πάνε να κάνουν με τους εκπαιδευτικούς και με όλο το νοσηλευτικό / ιατρικό προσωπικό. Τα πράγματα γίνονται χειρότερα, όχι καλύτερα.

    Με το να διαμαρτύρεσαι γιά την ανικανότητα του κάθε (μεμονωμένου) δημ. υπάλληλου ρίχνεις νερό στον μύλο του χουντοσαμ που θέλει να απολύσει όσους δεν του κάνουν, γιά να βάλει δικούς του.

    Όσο υπάρχει αυτό το πολιτικό σύστημα, ούτε η γραφειοκρατία πρόκειται να μειωθεί, ούτε οι δημόσιοι υπάλληλοι πρόκειται να αλλάξουν συμπεριφορά. Ακόμα και αν τους απολύεις όλους κάθε μέρα, κάθε μέρα η χουντοκυβέρνηση θα διορίζει χειρότερους. Γιατί μόνο έτσι μπορεί να επιβιώσει.

    Υ.Γ. Δεν θα είχα καμμία αντίρρηση να αναδιαρθρωθεί ο Δημόσιος Τομέας μας. Άλλωστε αυτό ζητάει και η Μέρκελ :-)
    Η αναδιάρθρωση πρέπει να περιλαμβάνει και απολύσεις, αρχίζοντας από τα κάθε λογής κομματόσκυλα και συνεχίζοντας με τους ανίκανους και τους επίορκους.

    Αλλά αν πιστεύεις ότι ο Κεδίκογολου, που τον Μάρτη του 2013 διόρισε την γκόμενα του "σύμβουλο" στο υπουργείο με 4000 μισθό, θα διορίσει ικανούς στις θέσεις των ανίκανων, τότε πιστεύεις και στον Αη Βασίλη και στο ότι ο γάιδαρος πετάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου κάπταιν ξέρεις καλά ότι πίσω από τους μύθους πάντα κρύβονται κόκκοι αλήθειας. Η πραγματικότητα είναι ότι το άρμα της Ελληνικής Κυβέρνησης το τραβάνε 6 ιπτάμενοι γάιδαροι οδηγούμενοι από ένα μουλάρι μπροστά-μπροστά με κόκκινη φωτεινή μύτη, και σταματάνε στις ταράτσες να κλείνουν τα καλοριφέρ κάθε Πρωτοχρονιά.

      Δεν αμφιβάλω ότι τα δυό μας είμαστε τα κακομαθημένα της στόρυ, σαξές-ή-όχι, αλλά έχουμε πιστεύω την ηθική υποχρέωση στις στιγμές ανάπαυλας εκτός ελλαδιστάν να κρατάμε ένα καθρεφτάκι να ρίχνουμε λίγο ήλιο, μη και οι μονίμως παθόντες συνηθίσουνε τα πάθη και αρχίσουν να τα παίρνουν για νορμάλ και δεδομένα... Γιατί, έχω βάσιμες ενδείξεις ότι πολλοί άνθρωποι κει μέσα έχουν αρχίσει να παίρνουν ως νορμάλ δεδομένα αυτά τα καραγκιοζιλίκια και να ψάχνουνε τους τρόπους με τους οποίους θα κάνουν εαυτούς να λειτουργήσουν δια μέσω των ...συστημάτων, πιστεύοντας ότι υπάρχει τρόπος να λειτουργήσουν, αν προσπαθήσουν --πλάνη η οποία διαβεβαιώνει την πλήρη αποχαύνωση...

      Ο Χουντοσαμ, και οι χουντοσυρζ, και οι χουντοχα που έρχονται μετά, πάντα θα βάζουν δικούς τους, και οι δικοί τους πάντα θα επιτρέπουν στους εαυτούς τους φυσικά να μπαίνουνε καθώς θα μουντζώνουνε αυτούς που δεν ψήφισαν την χουντ-ντι-ζουρ.

      Το ζητούμενο είναι να καταλάβει έστω και ελάχιστος κόσμος ότι ο καρκίνος και η κρίση είναι σε αυτήν την νοοτροπία, και στην ανοχή αυτής της νοοτροπίας μέσα στα σωθικά της κοινωνίας τους, και ότι δεν πρόκειται περί νεοφιλελευθερικής συνωμοτικής επίθεσης κατά των μεσαίων τάξεων από το εξωτερικό με πειράματα επί των αθώων πειραματόζωων.

      Αλλά, στου κουφού την πόρτα...

      Με τον Παναθηναϊκό το 1970-1972 για όλα έφταιγε ο Αντωνιάδης. Με την πανελλαδική του 2013 φταίνε όλοι εκτός εαυτού...

      Ναι, τα πράγματα γίνονται χειρότερα, όχι καλύτερα. Σε σημείο που ακούς συνέχει για την μεγάλη επανάσταση που έρχεται, και η ελπίδα πια δεν είναι στο σοβάρεμα των πρώην οδηγών καγιέν αλλά στο αιματοκύλισμα που θεωρείται πιο θεμιτό από την ανάληψη ευθυνών...

      Τι να πούμε τι, τι να τραγουδήσουμε... πέρνα, έχω τσικουδιά, τζακ ντάνιελς και μαστίχα... διαλέγεις και παίρνεις!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ γιά το κέρασμα. Θα πάρω ένα Τζων [*] Ντάνιελς και μιά μαστίχα παρακαλώ. Αλλά όχι την ίδια μέρα, γιά λόγους γευσιγνωσίας.
      Που σημαίνει ότι θα σου κατσικωθώ τουλάχιστον γιά διήμερο ;-)

      Εκείνο που με στεναχωρεί, δεν είναι η κατάσταση στις δημ. υπηρεσίες. Είναι ότι έχουν καταφέρει πολύ καλά να μας βάλουν να τρώμε τις σάρκες μας μεταξύ μας.

      Έχει γίνει πιά προσφιλές κλισέ, να κατηγορούν όλοι τους "τεμπέληδες" δημ. υπάλληλους. Αμέσως μετά την κατηγορία του τεμπέλη κολλάει πακέτο και το αίτημα περί απόλυσης.

      Και δεν καταλαβαίνουν όσοι κατηγορούν τους δ.υ. σήμερα, ότι είναι οι επόμενοι στην ουρά.
      Έχεις ζήσει δημόσια υπηρεσία της πρώην Ανατολικής Γερμανίας; Οι δικές μας είναι ο Παράδεισος του Εξυπηρετούμενου Πολίτη σε σύγκριση.
      Οταν οι ελληνικές δημ. υπηρεσίες γίνουν σαν της Ανατολικής Γερμανίας, τότε θέλω να δω αυτούς που σήμερα σκούζουν γιά τους "τεμπέληδες" δημόσιους υπάλληλους.

      Δεν θα είχα καμμία αντίρρηση να τους απολύσουν όλους. Αλλά ποιούς θα διορίσουν μετά; Γιατί θέλουμε να βλέπουμε μόνο το πρώτο βήμα (τις απολύσεις) και όχι το επόμενο (τι θα γίνει μετά τις απολύσεις).

      Ποιοί είναι αυτοί που σήμερα απολύουν και αύριο θα προσλάβουν; Είναι αυτοί που έχουν ήδη ξεσκίσει την πατρίδα μας.
      Ο σαμ διόρισε την μισή Μεσσηνία στο Μουσείο Ακρόπολης και ο κεδίκογλου την γκόμενα του. Σε ΕΛΑΧΙΣΤΟ χρόνο, και ΜΕ έναν κάποιον υποτυπώδη κοινωνικό / βουλευτικό έλεγχο.
      Αναρωτιέσαι τι θα κάνουν αυτά τα υποκείμενα αν αφεθούν ασύδοτα γιά 1-2 χρόνια;

      Όσο τεμπέληδες και αγενείς και να είναι οι σημερινοί, οι επόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι θα είναι 10 φορές χειρότεροι. Και θρασύτατοι από πάνω, γιατί θα έχουν βύσμα.

      Ας τα ξανασκεφτούμε αυτά, πριν (ξανα)ζητήσουμε το κεφάλι των δημοσίων υπαλλήλων επί πινάκι.

      [*] "όποιος τον ξέρει τόσο καλά όσο εγώ, μπορεί να τον λέει Τζων" (αθάνατη ατάκα του Al Pacino από το Scent of a woman)

      Διαγραφή
    3. Hoo-ah! Και δεν στον είπα "Τζων" γιατί φαντάστηκα ότι δεν θα έπιανε... Πήγα να το γράψω αλλά το άφησα Τζακ! Ο Κώστας κι εγώ πάντα το λέμε Τζων ακριβώς λόγω εκείνης της ατάκας! Μάλιστα, ήταν ένα φεγγάρι που ο Κώστας έλεγε απ' έξω και με τέλεια ηθοποιία όλη την αγόρευση του Colonel Slade από την σκηνή στην αίθουσα "δικαστηρίου" του σχολείου, με ιδιαίτερη έμφαση στα τελευταία "Fuck You!"

      Όσο για το διήμερο, μην ξεχνάμε και το σπέσιαλ Manhattan α-λά Δημήτρης που θέλει άλλη μια μέρα...

      Απόλυτα σωστή η παρατήρηση ότι έχει γίνει προσφιλές να κατηγορούμε Δημοσίους Υπαλλήλους, για αυτό κι εγώ τις περισσότερες φορές αναφέρομαι σε σαράκια της κοινωνίας γενικότερα, γιατί αναγνωρίζω ότι το πρόβλημα δεν είναι το Δημόσιο, ή οι Υπάλληλοι, αλλά εκείνο το πραγματάκι, εκείνος ο καρκίνος του κωλοχανείου της αυθαίρετης δικαιολογίας, και της πλήρους αποποίησης οποιασδήποτε ατομικής ή συλλογικής ευθύνης, το οποίο δημιούργησε το Δημόσιο της Ελλάδας. Και τους Υπαλλήλους.

      Το οποίο είναι ακριβώς και το θέμα στο οποίο εστιάζεις όταν λες ότι και να τους απολύσουνε όλους, ποιούς θα διορίσουν μετά και τι θα αλλάξει;

      Τώρα, οι διορισμοί της μισής Μεσσηνίας και της γκόμενας φαίνονται, υποθέτω, και τις ξέρει λίγο-πολύ αρκετός κόσμος --αλλά, το πρόβλημα είναι ότι κάνουν και οι μη διοριζόμενοι μόκο γιατί στην προκειμένη περίπτωση και εποχή, το 40% φοβάται τι θα γίνει αν πάρει τα ινία το άλλο 60% το οποίο αποτελείται από συριζαίους, χρυσαυγίτες, καμένους και μαδημένους...

      ...το οποίο, τελευταίο που έγραψα, είναι και το θέμα στο οποίο εστιάζεις όταν λες και συ ότι καλά είμαστε με τούτους γιατί οι άλλοι θα είναι χειρότεροι... ¨οχι μόνο οι άλλοι του χουντοσάμ αλλά και οι επόμενοι των άλλων... είτε έτσι είτε αλλιώς την έχουμε βαμένη...

      Συμφωνούμε, αγαπητέ... Συμφωνούμε!

      Διαγραφή
    4. http://www.youtube.com/watch?v=3iXSu31sg7Y

      http://www.youtube.com/watch?v=UJ4HUD-wErc

      Διαγραφή
  4. To έχω αποφύγει μέχρι τώρα και δεν έχω πέσει στα χάπια
    αλλά που θα μου πάει; Με τόσα που βλέπω πια γύρω μου
    (λες και δεν τα έβλεπα ή δεν τα ζούσα παλιά... ας πούμε
    άλλες αντοχές τότε...) θα λαλίσω....
    Για δείτε αυτό το βιντεάκι που έχει αναρτήσει ο αγαπητός Jony
    στο μπλοκ του .... λέει πολλά...για την κατάντια μας...

    http://humorinio.blogspot.gr/2013/09/blog-post_14.html

    καλό βράδυ εύχομαι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έ! δεν μπόρεσα! το έβαλα το βίντεο κάτω από την ανάρτηση ...όσο παραμείνει στο ίντερνετ... Πως και δεν έχει διαδοθεί αυτό το σκηνικό ακόμα από τις εφημερίδες;!; Μα, αν είναι δυνατόν! Δηλαδή ο δύστυχος ο Καραγκιόζης του παραδοσιακού θεάτρου σκιών μπροστά τους είναι Χιονάτη! Τους εφτά νάνους μένει να βρούμε! Στάσου! εφτά δεν είναι οι αρχηγοί κομμάτων, ή γίνανε περισσότεροι και μου διέφυγε;;;

      Τα χάπια μου εγώ τα παίρνω μια που είμαι διαβητικός (ζάχαρο) :-))))
      Το θέμα είναι ότι αυτοί μου ανεβάζουν το ζάχαρο!!!

      Καλό βράδυ και σε σας :-)

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα!!
    Το ζουμί είναι στο "γιατί πριν δεν υπήρχε χρέος και τώρα ξαφνικά χρεώθηκε το ΑΦΜ" Το λάθος είναι καθαρά δικό τους. Και τον τελευταίο καιρό "θέλουν όλοι το δικηγόρο τους" για να στρώσουν. Που ταλαιπωρούν τον κόσμο, αντί να ζητήσουν συγγνώμη. Όταν χρωστάς σου φέρονται σα σε σκουπίδι. Όταν σου χρωστάνε και σε ταλαιπωρούν, πάλι σου φέρονται άσχημα. Το δικηγόρο τους λοιπόν. Γιατί σε φέρνουν από το εξωτερικό για το τίποτα. Ουφ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου σπέρα marron :-)

      Το άλλο δεν το έγραψα για να μην μπερδεύω θέματα, αλλά τώρα που είπες γιατί με φέρνουν από το εξωτερικό, θα το γράψω! Πήγε τον Αύγουστο γείτονάς μου στην λογίστρια και μου έστειλε εκείνη με email μια απανταχούσα ότι χρωστούσα λέει ΦΑΠ και θα κινούσα δικαστικά μέτρα για κατάσχεση αν δεν εμφανιζόμουνα (σημειωτέο ότι παρά τα παρακάλια μου δεν μου στέλνουν τι χρωστάω στην διεύθυνσή μου εκτός Ελλάδας, γιατί, είπαμε, δεν έχω καταφέρει ακόμα να πάω στην ΔΟΥ-Εξ., άρα μου τα στέλνουνε στο Φάληρο κι εγώ τα βρίσκω για έκπληξη όταν έρχομαι, ή τα βρίσκουν οι γείτονες. Τον Μάιο είχα πληρώσει και κατεβάσει το χρέος μου σε λίγο υπόλοιπο, τον Αύγουστο είχε τριπλασιαστεί το υπόλοιπο γιατί προτέθηκαν ξαφνικά δύο χρόνια ΦΑΠ) .

      Πάω λοιπόν στο Δικαστικό της ΔΟΥ και λέω "Εδώ είμαι, Σταυρώστε με!" Και μου απαντάει η δεσποινίς ότι δεν χρειαζόταν να έρθω αυτοπροσώπως και ότι μπορώ να μπω στο ίντερνετ στο taxis, να πατήσω ένα κουμπί και να γίνει αυτόματα διακανονισμός με 46 δόσεις. Μα το γράμμα; η κατάσχεση; ρωτάω... Ά μην ανησυχείτε, λέει, αυτά γράφονται τυπικά. Τους στραγγαλίζεις ή δεν τους στραγγαλίζεις;;;;;

      (παρεμπιπτόντως, δεν μου τον έκανε τον διακανονισμό μια που ήμουν εκεί... πρέπει να μπω στο taxis να πατήσω το κουμπί ολομόναχος. Πατάς ένα κουμπί, βγαίνει μια δεσποινίς και λέει στα παιδάκια Μπρρλλλμπμπλ-Μπλούμ!)

      Όσο για τα ΑΦΜ που ξύπνησαν ξαφνικά... Όπως θα έλεγε ο Όμπι Ουάν Κανόμπι στον Λουκ Σκάιγουώκερ, "I feel a disturbance in the Force!"
      Βέβαια, η δική σου άποψη, ότι είναι εμφανώς λάθος δικό τους, είναι βασισμένη στην λογική, και αυτό φαίνεται να είναι το κύριο ψεγάδι της :-)))))

      Καλό σου βράδυ :-)

      Διαγραφή

Σημειώσεις σχετικά με τα σχόλια:

Η Αποθήκη Σκέψης δεν δέχεται "Ανώνυμα" σχόλια, γιατί μερικοί ανώνυμοι διάλεγαν να μην υπογράφουν καν με κάποιο όνομα κάτω από το σχόλιό τους. Ενώ ούτε η μπλογκική ταυτότητα ούτε ένα όνομα γραμμένο κάτω από ένα σχόλιο σημαίνουν τίποτα, η προδίδουν κανένα πραγματικό στοιχείο, η πλήρης ανωνυμία δείχνει απλά έλλειψη οποιουδήποτε σεβασμού προς τους άλλους σχολιαστές. Ζητώ συγγνώμη για αυτήν την αλλαγή από τους φίλους που υπέγραφαν τα ανώνυμα σχόλιά τους και ελπίζω να βρείτε έναν τρόπο να συνεχίσετε να σχολιάζετε όποτε θέλετε.


Για να απαντήσετε σε μεμονωμένα σχόλια, κάντε κλικ στο λινκ "Reply" κάτω από το κάθε σχόλιο. Για να συνεχιστεί η σειρά σχετικών σχολίων κάτω από ένα συγκεκριμένο σχόλιο πρέπει να πατάτε το λινκ "Reply" κάτω από το αρχικό σχόλιο της σειράς.

Για να γράφετε ανεξάρτητο σχόλιο πρέπει να χρησιμοποιείτε το κουτί σχολίων κάτω-κάτω χωρίς να πατάτε "Reply" προηγουμένως.