Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Πίτα Ολάκερη, Σκύλος Χορτάτος #2




Συνέχεια από το προηγούμενο...


Αν δεν είδατε το προηγούμενο, προτείνω να αρχίσετε εκει.

Επίσεις, έγινε χτές μια ενδιαφέρουσα συζήτηση με έναν ανώνυμο στην ανάρτηση marianaonice, εδώ.









Έγραψα στην περασμένη ανάρτηση ότι κάποιος που έχει πολύ καλές γνώσεις της πληροφορικής, ένας hacker, μπορεί να επέμβει στο μπλογκ σας. Ένα ωραίο πρωί πάτε στο μπλογκ σας και βλέπετε ότι κάποιος έχει επέμβει και το μπλογκ σας λέει ή δείχνει πράγματα που δεν τα βάλατε εσείς. Πάτε να τα σβήσετε με όποιο τρόπο ξέρετε και δεν σβήνονται. Τι κάνετε; Απλό!

Στο Dashboard του μπλογκ σας, εκεί που κάνετε την σχεδίαση (Design), έχει τρία ταμπ: Το πρώτο είναι Page Elements, το τρίτο είναι Template Designer και το μεσαίο είναι Edit HTML.

Μπείτε στο Edit HTML. Εκεί θα βρείτε ένα μεγάλο τετράγωνο πεδίο που περιέχει ακαταλαβίστικο κώδικα. Επιλέξτε όλο τον κώδικα και αντιγράψτε τον σε μια καινούργια σελίδα του Notepad. Όχι άλλο πρόγραμμα! μόνο Notepad. Μην αλλάξετε λέξη ή γραμμή! Φυλάξτε το αυτό στο κομπιούτερ σας.

Αν πέσει ποτέ το μπλογκ σας θύμα επίθεσης, απλά αντικαταστήστε όλα όσα υπάρχουν στο πεδίο HTML με όλο το συρφετό που έχετε φυλάξει. Το μπλογκ σας θα επανέλθει στο νορμάλ. Βέβαια, κάθε φορά που αλλάζεται εσείς το σχέδιο του μπλογκ σας, φυλάξτε το στο Notepad αντικαθιστώντας το παλιό. Ή κρατήστε και το παλιό σαν αρχείο των παλιών σας σχεδίων.

Αυτό που προτείνω θα διορθώσει μια επίθεση στο 80% περίπου των περιστάσεων. Αν ο επιτιθέμενος είναι πολύ, πολύ καλός, και το παραπάνω δεν φτιάξει την κατάσταση, στείλτε μου μέηλ να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.








Έχετε όλοι ακούσει για cookies (κουλουράκια) και υιούς. Trojan, Virus, worms, κλπ. Τα cookies μπορεί να περιέχουν τα υπόλοιπα. Το ιντερνέτ λειτούργει με cookies. Δεν μπορείτε να τα αποκλείσετε γιατί τότε δεν θα μπορείτε να βλέπετε πολλές από τις υπάρχουσες σελίδες. Τα 99% είναι άκακα και αναγκαία. Μερικά όμως μπορεί να μεταφέρουν worms, trojans, υιούς, κλπ. Αυτά μπορούν επίσης να μεταδοθούν με μέηλ, όταν το ανοίξετε, τα παραθυράκια που ξεπετάγονται αυτόματα από ιστοσελίδες, ακόμα και μέσα σε φωτογραφίες που βλέπετε σε ιστοσελίδες.

Έτσι μπορεί κάποιος να μάθει πολλά για σας. Πάρα πολλά. Ότι έχετε μέσα στο κομπιούτερ σας αν θέλει. Αν είναι πολύ καλός.

Το antivirus που έχετε, πχ. το AVG είναι πολύ καλό, τις περισσότερες φορές θα τα πιάσει. Αν νομίζετε ότι κάτι έγινε, κάτι μπήκε στο κομπιούτερ σας, κάτι δεν φαίνεται απόλυτα σωστό στη χρήση, αμέσως τραβήξτε και βγάλτε από το κομπιούτερ σας το φυσικό καλώδιο που το συνδέει στο ιντερνέτ. Χρησιμοποιήστε το antivirus που έχετε, ή υπηρεσίες κάποιου επαγγελματία, πριν ξανασυνδέσετε το κομπιούτερ σας με το ιντερνέτ. Σε ακραίες περιπτώσεις, μπορεί να πρέπει να αλλάξετε τον σκληρό δίσκο του κομπιούτερ σας.







Τι πληροφορίες για τον καθένα μας είναι προσιτές στους πάντες, ακόμα και σε εσάς;

Κάθε φορά που το κοντέρ, του πόσους επισκέπτες έχετε, ανέβει ένα κλικ, ο χρήστης που είδε την ιστοσελίδα σας και άφησε έτσι το κλικ που ανέβασε το νούμερο του κοντερ, αυτόματα αφήνει και πληροφορίες που είναι ορατές σε όλους όσους έχουν κοντέρ στα μπλογκ τους.  Όλους μας δηλαδή.

Οι πληροφορίες που γράφονται αυτόματα, κατά το μίνιμουμ, συμπεριλαμβάνουν την χώρα και πόλη του χρήστη, την διεύθυνση IP του χρήστη, το τι σύστημα χρησιμοποιεί ο χρήστης, δηλαδή Windows 7, XP, Vista, κλπ., και τι browser, δηλαδή Internet Explorer 7, ή 8, ή 9, Firefox 3.6, ή παλαιότερο, Chrome 7, κλπ., και, την ακριβή ώρα, λεπτό και δευτερόλεπτο που ήταν ο χρήστης στο μπλογκ σας.

Όταν λαμβάνετε ένα σχόλιο, το σχόλιο έχει και στο μπλογκ σας και στο μέηλ που λαβαίνετε την ακριβή ώρα που έγινε το σχόλιο. Συνδυάζοντας την ώρα του σχόλιου με την ώρα ενός χτυπήματος στο κοντέρ, ξέρεται όλα τα στοιχεία του κοντέρ σε ποιόν χρήστη ανήκουν.

Εγώ φερ' ειπείν,  θέλω δε θέλω, ξέρω πότε ένας καλός φίλος σχολιάζει από την Αθήνα ή το εξοχικό του, και ότι έχει Windows 7 και Internet Explorer 8 από παντού, άρα μάλλον έχει λάπτόπ. Ένας άλλος φίλος μου αφήνει σχόλια από διαφορετικά κομπιούτερ με διαφορετικό σύστημα το καθένα αλλά όλα από την ίδια πόλη.

Για να τα ξέρω αυτά δεν χρειάζεται να φορέσω το Burberry's αδιάβροχό μου με σηκωμένο το γιακά και να φορέσω τα μαύρα μου γυαλιά και το καβουράκι μου! Οι πληροφορίες είναι μπροστά στα μάτια μου είτε με ενδιαφέρουν είτε όχι! Απλά, επειδή "ξέρω τη γλώσσα" των κομπιούτερ και του ιντερνέτ, θέλω δε θέλω τα βλέπω μπροστά μου!

Κάτι ακόμα. Βλέποντας ένα μπλογκ μέσα από το Bloglines ή το Google Reader δεν αφήνουμε πληροφορίες που να μπορούμε να τις δούμε όλοι μας, ούτε ανεβάζει το κοντέρ. Οι πληροφορίες καταγράφονται όμως αν αφήσετε σχόλιο.

Αν δηλαδή δείτε στο κοντέρ σας ότι ένας χρήστης ήρθε στην ιστοσελίδα σας, και 48 δευτερόλεπτα αργότερα άφησε σχόλιο, ενώ θα χρειαζόταν 7 λεπτά να διαβάσει την ανάρτησή σας και άλλο 1-2 λεπτά να γράψει το σχόλιο, αυτό σημαίνει ότι ο χρήστης διάβασε το σχόλιό σας στο Google Reader ας πούμε, και μετά ήρθε να αφήσει το σχόλιό του.

Ωχ!!! τώρα δεν πρόκειται κανείς πια να μου αφήσει σχόλιο!

Τι να κάνω. Θυσιάζομαι για το κοινό καλό... :-)

Και τις έκανα αυτές τις δύο τελευταίες αναρτήσεις για να μην σας τρομοκρατούν χωρίς λόγο, και να ξέρετε δυό τρία απλά αναγκαία πράγματα, μέρες περίεργες που περνάμε. Την είδατε την καινούργια δημοσίευση της Ελευθεροτυπίας σήμερα που το παίζει και ολίγον εμμέσως απειλητικό τσαμπουκά;



 ~~~




19 σχόλια:

  1. Αχ Δημήτρη να ήξερες τι νίλες τράβηξα μέχρι να διαπιστώσω πως δουλεύουν οι "ρουφιάνοι"!

    Οσο για τα παραθυράκια που πετάγονται από τις σελίδες ο αθεόφοβος να τα βλέπει αυτά, που κάθε φορά που πάμε να κάνουμε κλικ σε ανάρτησή του μας πετάει κάτι ψαράκια που κόβουνε βόλτες! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κωστή μου, τα παραθυράκια του Αθεόφοβου είναι καλοκάγαθα και ακίνδυνες διαφημίσεις. Μάλλον τα πετάει το κοντέρ που έχει διαλέξει. Ουδεμία ευθύνη φέρει ο καλός μας φίλος, ούτε τρέχει τίποτα.

    Βέβαια, αν κανείς κάνει κλικ σε λινκ σε αυτά τα πεταγόμενα παραθυράκια, δεν αποκλείεται, όπως φυσικά και σε οποιαδήποτε στιγμή που γυρνάμε στο ιντερνέτ να φτάσετε κλικ μετά από κλικ σε κάτι όχι τόσο καλοκάγαθο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω ναι, μα είναι πάντα μια καλή αφορμή για γκρίνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όχι Κωστή! ΔΕΝ θα πάρεις μαγικό ζωμό! Πόσες φορές σου έχω πει ότι έπεσες μέσα όταν ήσουνα μικρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχει δίκιο ο latecomer γιατί και μένα μου πετάγονται κατα διαστήματα τα καζίνα όταν ανοίγω το μπλογκ μου.
    Από ότι φαίνεται προέρχονται από τον φανερό μετρητή μου αλλά εχω βαρεθείνα ψάξω ποιός δεν έχει για να τον αλλάξω.
    Πολύ χρησιμες πληροφορίες και μια και είσαι ειδικός πές μου γιατί μερικές φορές όταν θέλω να μπώ σε ένα σαιτ με torrent δεν μπορώ γιατί μου λέει ότι πρέπει να έχω τα cookies ενεργοποιημένα,όταν εγώ δεν έχω ασχοληθεί ούτε να τα ενεργοποιήσω ούτε να τα απενεργοποιήσω.
    Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω την ακριβή διαφορά στον μετρητή shiny Stat που έχω μεταξύ της μέτρησης των visits και των page views.Προχθές πχ είχε 400 στις visits και 800 στις άλλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διάβασα και το Νο1........

    δεν έχω ιδέα!

    Ελάχιστα έχω καταφέρει να μάθω μέσω του blogging, αλλά αρκετά για να μη χάσω τουλάχιστον όλο το blog(νομίζω) :-)

    Όσο για ρουφιάνους ή μη..... δεν χολοσκάω. Αν μου κάνουν την τιμή να ασχοληθούν, κάτι θα σκεφτείς εεε;;;

    Τώρα έχω ερώτημα:

    Γιατί όταν ανοίγω blog που είναι με τον καινούργιο σχεδιαστή αργούν πολύ να ανοίξουν;

    Φταίει ο Η/Υ μου;
    Και γιατί δεν μου το παρουσιάζει σε άλλα;
    Κια γιατί μου πετάγεται αυτό το ρημάδι το poker σε κάποια blogs;

    Αυτά!

    (αν βρεις χρόνο δες την ανάρτηση της Angel).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο thinks, χρήσιμα πράγματα. Να προτείνω ενα καλό σάιτ. www.whatis.com. Περιέχει ευρετήριο όρων, ορισμούς και επεξηγήσεις. Το AVG νομίζω είναι και δωρεάν (τουλάχιστον κάποια versions).

    Αθεόφοβε-

    Μπάζεις καζίνα απο παντού.
    Δεν ξέρω τί windows τρέχεις, ελληνικά η ξένα, τα cookies ενεργοποιούνται απο Tools>Internet Options>Privacy>Advanced. Εκεί έχει τα settings.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αθεόφοβε, Καλές ερωτήσεις αλλά οι δύο που ρώτησες είναι τρείς!

    Πρώτα, δεν είμαι σίγουρος, πως και γιατί χρησιμοποιείς το Torrent, και θα πρότεινα να ρίξεις μια ματιά εδώ. Είναι λίγο ...περιθωριακό αυτό το πρωτόκολλο... Αν δεν το έχεις βάλει εσύ και δεν το χρησιμοποιείς επί τούτου, και το πετυχαίνεις κατά σύμπτωση σε ιστοσελίδες, θα έλεγα να μην του δίνεις σημασία και να μην το χρησιμοποιείς, αλλιώς, το λινκ που σου έδωσα θα ρίξει λίγο φως στο τι είναι το Torrent.

    Δεύτερον, τα cookies, υπάρχουν διάφορα σκαλοπάτια "αποδοχής" και στο Internet Explorer και σε ότι anti-virus μπορεί να έχεις. Αν δεν τα έχεις θέσει εσύ, διατηρούν από τον κατασκευαστή τα default, που είναι ένας μέσος όρος.

    Διάφορα προγράμματα που χρησιμοποιούν cookies, δεν είναι πολύ έξυπνα ή καθαρά στο πως σου λένε κάτι. Φερ' ειπείν μπορεί ένα πρόγραμμα να σου λέει να επιτρέψεις cookies σε αυτό το ίδιο, όταν το cookie δεν το έλαβε επειδή το απαγόρευσε το anti-virus. Ή επειδή το cookie το συγκεκριμένο από την συγκεκριμένη πηγή στο ιντερνέτ είναι πολύ ...αιμοβόρο, και το setting σου για cookiew δεν το επιτρέπει.

    Για αυτό το μήνυμα λοιπόν, πήγαινε στα settings και του torrent και του explorer και του antivirus και σιγουρέψου ότι επιτρέπουν αυτά που θέλεις εσύ να επιτραπούν. Αν μετά από αυτό ξαναπάρεις το μήνυμα, βασικά σημαίνει ότι το συγκεκριμένο cookie που το προκάλεσε δεν επιτρέπεται κάτω από τις παραμέτρους που έχεις επιλέξει.

    Τρίτον, το shiny stat το είχα και εγώ για ένα φεγγάρι. Δεν το βρήκα ακριβές και το έβγαλα, επίσης διότι δεν βρήκα τρόπο να το σταματήσω από το κα μετράει τις φορές που πάω στο μπλογκ μου εγώ.

    Η διαφορά μεταξύ visits και page views είναι ότι εγώ μπορεί να σε επισκεφθώ μια φορά απόψε, αλλά θα κάνω δέκα κλικ να δω δέκα αναρτήσεις (σελίδες) σου. Και αυτά τα νούμερα που βλέπεις είναι μέσοι όροι.

    Το δικό μου κοντέρ το βρίσκω πολύ καλό, και φυσικά τζάμπα. Κάνε κλικ στο κοντέρ μου και θα σε πάει στη σελίδα του όπου μπορείς να φτιάξεις το δικό σου. Μπορείς να αρχίσεις το μέτρημα από εκεί που έχει φτάσει το υπάρχον σου κοντέρ. Αν θέλεις βοήθεια πες μου!



    Βάσσια μου, καλησπέρα! Τρέχω να φάμε! θα απαντήσω απόψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Locus σ' ευχαριστώ! επίσεις θα απαντήσω απόψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αθεόφοβε, το λινκ! http://www.ehow.com/about_5046260_torrent.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επέτρεψέ μου να κάνω μια προσθήκη στην πολύ κατατοπιστική ανάρτησή σου. Ένας χάκερ (ή καλύτερα κράκερ) θα προσπαθήσει σε πρώτη φάση να βρει τον κωδικό με τον οποίο κάνουμε login μπλογκ. Υπάρχουν διάφορες τεχνικές, μια δημοφιλής σ’ αυτούς, είναι η ‘ωμή δύναμη’, brutal force κατά το ελληνικότερο! Δίνουν κάποια ονόματα ή κάποιες λέξεις από λεξικά στο password και προσπαθούν με αυτό τον τρόπο να αποκτήσουν πρόσβαση στο μπλογκ. Γι’ αυτό, καλό θα είναι να έχουμε κωδικούς με γράμματα, αριθμούς και σύμβολα και όσο το δυνατόν περισσότερα ψηφία, με αλληλουχία μη κατανοητή. Για να γίνω σαφέστερος, ένας κωδικός του τύπου kostas1974 ή maria2004 είναι πολύ εύκολο να βρεθεί, ενώ ένας κωδικός του τύπου 78jb34Vu@80jjh!!sd#2 είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί. Βέβαια, ένας τέτοιος κωδικός δύσκολα απομνημονεύεται. Υπάρχει και μια μέση λύση, του τύπου maria123456@789!!#.
    Συγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ούτε τα μισά δεν κατάλαβα.
    μόνο πως να αντιγράψω το html και το βρήκα εξαιρετικά έξυπνο. απορώ πως δεν το είχα σκεφτεί που είμαι και πανέξυπνη εκτός από όμορφη και μετριόφρων!!!

    και πως βάζουμε ρουφιάνο που δείχνει τις ip?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βάσσια, Μια ιστοσελίδα έχει "βάρος" που μετριέται σε πόσο κώδικα χρειάζεται το κάθε τι που βλέπεις για να έρθει από το ιντερνέτ στο κομπιούτερ σου. Το πόσο γρήγορα έρχεται και φαίνεται εξαρτάται από πέντε αλληλένδετους παράγοντες.

    1) Πρώτος και σημαντικότερος κατά πολύ από τους άλλους παράγοντες είναι το πόσο γρήγορη είναι η σύνδεσή σου στο ιντερνέτ , δηλαδή το ADSL ή το μόντεμ κλπ.
    2) Το processor που μπορεί να είναι Pentium Intel, Celeron, Athlon... Το καλύτερο από όλα είναι το Pentium, όσο πιο τελευταίας λέξης γίνεται.
    3) Το Operating System δηλαδή το Windows XP που χρησιμοποιείς. Windows 7 είναι οπωσδήποτε πιο γρήγορο
    4) Το browser που χρησιμοποιείς είναι Firefox 3.6. Αυτό είναι το καλύτερο και πιο γρήγορο απ' όλα
    5) Το RAM που αυτές τις μέρες πρέπει να είναι πάνω από 1 Gigabyte
    6) Την κάρτα των Graphics που αυτές τις μέρες πρέπει να είναι πάνω από 1 Gigabyte

    Τώρα, μια ιστοσελίδα επίσης χρησιμοποιεί προγράμματα που είναι σαν επικολλημένα στο browser ανάλογα με το τι ζητά η ιστοσελίδα, και αυτά καθυστερούν ακόμα παραπάνω το "γέμισμα" μέχρι να δεις την σελίδα.

    Το καινούργιο designer του google χρησιμοποιεί πολύ βαριά, πάρα πολύ βαριά "επικολλημένα προγράμματα" για να μας δείξει την σελίδα και να επιτρέψει εργασία πάνω στη σελίδα.

    Το πρόσεξα κι εγώ, παίρνει πάρα πολύ. Για όλους. Έγώ που έχω παλιό μόντεμ 56Κ με τηλέφωνο στο χωριό δεν μπορώ καν να την χρησιμοποιήσω. Μόνο απο το DSL των πεθερκών μου κάτω στην πόλη. Έχεις DSL? Τι graphics card και processor και RAM έχεις; Θα μπορέσω να σου πω αν θεωρητικά τουλάχιστον θα μπορο΄θσες να δεις αυτή τη σελίδα να έρχεται πιο γρήγορα.

    Καλό Σαββατοκύριακο!



    Locus Ευχαριστώ κύριε συνάδελφε! κάποια μέρα πρέπει να σας πάω για chowder στο Union Oyster! και στρείδια και αστακό. Ή προτιμάτε sushi?




    teleytaios, καλώς ήρθες, και ευχαριστώ! Ναι πράγματι όσο πιο μεγάλα passwords διαλέγουμε και μπλέκουμε αριθμούς σύμβολα και χαρακτήρες τόσο πιό γερό είναι. Ένας επαγγελματίας χρησιμοποιεί ονόματα και ημερομηνίες γέννησης πρώτα-πρώτα όταν προσπαθεί να μπει. Αλλά, όπως λες και εσύ, εκτός από brute force (brute, όχι brutal), έχει κι άλλα κόλπα αν είναι πολύ καλός. Κράκερ; Στην Αμερική Cracks λέμε τα κλειδιά για πειρατευμένα software και Hacker αυτόν που διεισδύει σε δίκτυα κλπ.




    ria, κάνε κλικ στους αριθμούς του κοντερ στη σελίδα μου προς τα πάνω αριστερά και αυτό θα σε πάει στην ιστοσελιδα από την οποία μπορείς να ακολουθήσεις τις οδηγίες και να κάνεις δικό σου λογαριασμό και κοντέρ. Αν έχεις καμιά δυσκολία στείλε μου μέηλ! καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. thinks, ο hacker συνήθως δεν κάνει ζημιά. Απλώς δοκιμάζει τις δυνάμεις του και μετά ειδοποιεί για τα κενά ασφαλείας. ο cracker από την άλλη θα μπει και θα κάνει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ζημιά. Όσο για το brute, έχεις δίκιο, ήταν λάθος μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. teleytaios, έ, βεβαίως, η αργκό (slang) αλλάζει με τον καιρό και τα μέρη, και -προς Θεού δεν διαφωνούμε εδώ, χαρά μου είναι και ελπίζω να σε βλέπω συχνά όταν σε ενδιαφέρουν τα ποστ μου, μα, για κουβέντα, στην Αμερική μια εφημερίδα θα γράψει "The central Bank website was hacked today", όχι cracked. Ένας διαρρήκτης που ανοίγει χρηματοκιβώτια λέγεται "safe cracker" και, όπως είπα, το πειρατευμένο κλειδί για software είναι "crack". Αυτός που μπαίνει σε ένα δίκτυο χωρίς άδεια, για οποιονδήποτε λόγο και ότι και να πρόκειται να κάνει λέγεται "hacker". Δεκαεφτά χρόνια στην Βοστώνη και Νέα Υόρκη στο επάγγελμα έτσι τα ξέρω. Τώρα, αν κοιτάξεις την χρήση που δίνω εδώ για τις εκφράσεις crack και safe cracker, λογικό είναι ότι και η λέξη cracker για τον hacker κακών προθέσεων ταιριάζει. Απλά δεν την έχω ακούσει έτσι και Αγγλικά είναι η πρώτη μου γλώσσα. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωχ.. με πέθανες :-)

    Θα γράψω αυτά που ξέρω - τα υπόλοιπα όταν έρθει ξανά ο υιός.

    Χρησιμοποιώ Μοντζίλα, γιατί με τον Εξπλόρερ δεν ήμουν ευχαριστημένη.

    Έχω dsl απεριόριστης ταχύτητας. Σίγουρα καλή κάρτα γραφικών , δώρο του υιού και μνήμη όσο λές.

    Για τα υπόλοιπα άγνοια, αλλά υποθέτω ότι κάποιο θα είναι προβληματικό.

    :-)
    Ευχαριστώ
    φιλιά
    καλό χειμωνιάτικο σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμως, Δημήτρη, εγώ σήμερα νιώθω μια μικρή αδυναμία!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δήμο, σωστός, απλά εγώ προτιμώ να αντιγράφω και να κρατάω στο notepad γιατί έτσι μινιμάρω την πιθανότητα να κατεβάσω κάτι από το google :-)



    Βάσσια, από αυτά που μου έγραψες, ιδίως το DSL, νομίζω ότι πολύ λίγο μπορεί να βελτιωθεί η ταχύτητα της σελίδας του designer στο μπλογκ, γιατί ήδη έχεις αρκετά καλά στάνταρ. Το Firefox 3.6 του Μοζίλα που χρησιμοποιείς είναι το καλύτερο... Το πολύ-πολύ να μπορούσες να πάρεις γρηγορότερο processor, Intel Pentium, αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν θα βοηθούσε πολύ.

    Όπως είπα και παραπάνω ξέρω και από ιδία πείρα (και εγώ είμαι με μοντεμ στο χωριό σαν να ήταν 1998) ότι το καινούργιο designer του google είναι πολύ "βαρύ" και κάνει πράγματι πολύ περισσότερο από άλλες σελίδες να φορτώσει. Επίσης έχω δει ότι το Google βγάζει κάτι με προβλήματα και το διορθώνει σιγά-σιγά.

    Με λίγα λόγια, έχεις δίκιο, το πρόβλημα υπάρχει και είναι αληθινό για τους περισσότερους, και κάνε υπομονή :-(

    Και καλό σου Σαββατοκύριακο! Φιλιά :-)



    Κωστή, άστ' αυτά, τά 'χουμε ξανακούσει! Πάντως για τα γενέθλια σου, σου ετοιμάζουμε έκπληξη ένα ολόκληρο λόχο Σκωτσέζων! Φανταστήκαμε ότι θα τους προτιμούσες από τους Ρωμαίους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημειώσεις σχετικά με τα σχόλια:

Η Αποθήκη Σκέψης δεν δέχεται "Ανώνυμα" σχόλια, γιατί μερικοί ανώνυμοι διάλεγαν να μην υπογράφουν καν με κάποιο όνομα κάτω από το σχόλιό τους. Ενώ ούτε η μπλογκική ταυτότητα ούτε ένα όνομα γραμμένο κάτω από ένα σχόλιο σημαίνουν τίποτα, η προδίδουν κανένα πραγματικό στοιχείο, η πλήρης ανωνυμία δείχνει απλά έλλειψη οποιουδήποτε σεβασμού προς τους άλλους σχολιαστές. Ζητώ συγγνώμη για αυτήν την αλλαγή από τους φίλους που υπέγραφαν τα ανώνυμα σχόλιά τους και ελπίζω να βρείτε έναν τρόπο να συνεχίσετε να σχολιάζετε όποτε θέλετε.


Για να απαντήσετε σε μεμονωμένα σχόλια, κάντε κλικ στο λινκ "Reply" κάτω από το κάθε σχόλιο. Για να συνεχιστεί η σειρά σχετικών σχολίων κάτω από ένα συγκεκριμένο σχόλιο πρέπει να πατάτε το λινκ "Reply" κάτω από το αρχικό σχόλιο της σειράς.

Για να γράφετε ανεξάρτητο σχόλιο πρέπει να χρησιμοποιείτε το κουτί σχολίων κάτω-κάτω χωρίς να πατάτε "Reply" προηγουμένως.