Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Γεσθημανή






Στον Κήπο της Γεσθημανής
1973 Κοινής Εποχής




Last Supper - MP3

ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ Κοιτάξτε πως όλα τα βάσανα και τα βουρλίσματά μου
Χάνονται σε μια γλυκιά λίμνη από κρασί
Μη με ενοχλείτε τώρα που βλέπω τις λύσεις
Από βράδυ σε πρωί η ζωή είναι μια χαρά
Πάντα ήλπιζα ότι θα γίνω απόστολος
Τό 'ξερα ότι θα τα κατάφερνα με λίγη προσπάθεια
Κι όταν αποσυρθούμε θα γράψουμε τα ευαγγέλια
Για να μιλάνε για μας αφού πεθάνουμε

ΙΗΣΟΥΣ Το τέλος
Είναι πιο δύσκολο όταν το φέρνουν φίλοι
Τόσο σας νοιάζει που
αυτό το κρασί θα μπορούσε να ήταν το αίμα μου
Τόσο σας νοιάζει που
αυτό το ψωμί θα μπορούσε να ήταν η σάρκα μου
Το τέλος!
Πίνετε το αίμα μου
Τρώτε τη σάρκα μου
Μακάρι να με θυμάστε όταν τρώτε και πίνετε

Πρέπει να είμαι τρελός να νομίζω ότι θα με θυμάστε
Πρέπει να μου έχει στρίψει!
Κοιτάχτε τις άδειες σας φάτσες
Το όνομά μου δεν θα σημαίνει τίποτα
Δέκα λεπτά αφού πεθάνω!
Ένας από σας με αρνείται
Άλλος με προδίδει

ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ Όχι! ποιός;! αδύνατον!
ΙΗΣΟΥΣ Ο Πέτρος θα με αρνηθεί σε λίγες μόνο ώρες
Τρείς φορές θα με αρνηθεί-
και αυτό δεν είναι το μόνο που βλέπω!
Ένας από εσάς που τρώτε εδώ, ένας από τους δώδεκα μου διαλεχτούς θα φύγει να με καταδώσει

ΙΟΥΔΑΣ Κόφ' το δράμα! Ξέρεις πολύ καλά ποιός!
ΙΗΣΟΥΣ Γιατί δεν πας να το κάνεις;
ΙΟΥΔΑΣ Θέλεις να το κάνω!!
ΙΗΣΟΥΣ Βιάσου, σε περιμένουν
ΙΟΥΔΑΣ Αν ήξερες γιατί το κάνω
ΙΗΣΟΥΣ Δεν με ενδιαφέρει γιατί το κάνεις
ΙΟΥΔΑΣ Να φανταστείς ότι σε θαύμαζα και τώρα σε σιχαίνομαι
ΙΗΣΟΥΣ Ψεύτη, Ιούδα
ΙΟΥΔΑΣ Θέλεις να το κάνω!
Κι αν έμενα εδώ
και κατέστρεφα τη φιλοδοξία σου;
Χριστέ το αξίζεις!
ΙΗΣΟΥΣ Βιάσου ανόητε, βιάσου και πήγαινε
Κράτα τη ρητορική σου, δεν μ' ενδιαφέρει - Πήγαινε!
ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ Κοιτάξτε πως όλα τα βάσανα και τα βουρλίσματά μου
Χάνωντε σε μια γλυκιά λίμνη από κρασί
Τι έχει μέσα το ψωμί; πήγε στο κεφάλι μου
Από βράδυ σε πρωί η ζωή είναι μια χαρά


Πάντα ήλπιζα ότι θα γίνω απόστολος
Τό 'ξερα ότι θα τα κατάφερνα με λίγη προσπάθεια
Κι όταν αποσυρθούμε θα γράψουμε τα ευαγγέλια
Για να μιλάνε για μας αφού πεθάνουμε










ΙΟΥΔΑΣ Θλιβερέ κακομοίρη -κοίτα που μας έφερες!
Τα ιδανικά μας πεθαίνουν γύρω μας εξ' αιτίας σου




Και χειρότερο απ' όλα κάποιος πρέπει να σε προδώσει
Σαν κοινό εγκληματία, σαν λαβωμένο ζώο
Ένας βαριεστημένος μανδαρίνος
Ένας βαριεστημένος μανδαρίνος
Ένας βαριεστημένος , ξεθωριασμένος μανδαρίνος




ΙΗΣΟΥΣ Βιάσου, περιμένουν! σε περιμένουν!





ΙΟΥΔΑΣ Κάθε φορά που σε κοιτάζω δεν καταλαβαίνω
Γιατί άφησες αυτά που έκανες να σου ξεφύγουν
Θα τα είχες κουμαντάρει καλύτερα αν είχες σχέδιο.













ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ Κοιτάξτε πως όλα τα βάσανα και τα βουρλίσματά μου
Χάνονται σε μια γλυκιά λίμνη από κρασί
Μη με ενοχλείτε τώρα που βλέπω τις λύσεις
Από βράδυ σε πρωί η ζωή είναι μια χαρά

Πάντα ήλπιζα ότι θα γίνω απόστολος
Τό 'ξερα ότι θα τα κατάφερνα με λίγη προσπάθεια
Κι όταν αποσυρθούμε θα γράψουμε τα ευαγγέλια
Για να μιλάνε για μας αφού πεθάνουμε


ΙΗΣΟΥΣ

Δεν θα μείνει κανείς ξύπνιος μαζί μου;
Πέτρο; Ιωάννη; Ιάκωβε;
Δεν θα περιμένει κανείς από σας μαζί μου;
Πέτρο; Ιωάννη; Ιάκωβε;


Gesthemane - MP3

 

Θέλω μόνο να πω

Αν υπάρχει τρόπος

Πάρε από μένα το ποτήρι αυτό

Γιατί δεν θέλω να γευτώ το δηλητήριό του

Νοιώθοντας το να με καίει

Έχω αλλάξει. Δεν είμαι τόσο σίγουρος

Όσο όταν ξεκινήσαμε

Τότε ήμουν εμπνευσμένος

Τώρα είμαι λυπημένος, και κουρασμένος

Άκου! Σίγουρα ξεπέρασα προσδοκίες

Προσπάθησα για τρία χρόνια που είναι σαν τριάντα

Μπορούσες να ζητήσεις τόσα από οποιονδήποτε άλλο;

Αλλά. αν πεθάνω

Αν ακολουθήσω τον μύθο ως το τέλος

Και κάνω όλα όσα μου ζητάς

Να τους αφήσω να με μισήσουν, να με χτυπήσουν

Να με καρφώσουν στο δεντρί τους

Θα έπρεπε να ξέρω, Θα έπρεπε να ξέρω, Θεέ μου
Θα έπρεπε να καταλάβω, Θα έπρεπε να καταλάβω, Θεέ μου

Γιατί πρέπει να πεθάνω;
Θα με προσέξουν τότε περισσότερο από πριν;
Όλα όσο είπα και έκανα θα αποκτήσουν περισσότερη σημασία;

Θέλω να ξέρω, Θέλω να ξέρω, Κύριέ μου
Θέλω να καταλάβω, Θέλω να καταλάβω, Κύριέ μου
Αν πεθάνω πια θα είναι η ανταμοιβή μου;
Θα ήθελα να ξέρω, Θα ήθελα να ξέρω, Κύριέ μου

Γιατί πρέπει να πεθάνω;

Μπορείς να μου δείξεις τώρα ότι δεν θα πεθάνω
για το τίποτα;
Δείξε μου λίγο από τον παντοδύναμο νου σου
Δείξε μου ότι υπάρχει λόγος που θέλεις να πεθάνω
Είσαι ξεκάθαρος για το που και πως αλλά
Όχι και τόσο στο Γιατί!

Εντάξει! Θα πεθάνω!
Παρακολούθησέ με να πεθαίνω!
Κοίτα πως πεθαίνω


















































Τότε, ήμουν εμπνευσμένος

Τώρα, είμαι λυπημένος και κουρασμένος

Μετά από όσα προσπάθησα γι τρία χρόνια,

Είναι σαν ενενήντα

Γιατί λοιπόν φοβάμαι να τελειώσω αυτό που άρχισα;

Αυτό που Εσύ άρχισες! Δεν το άρχισα εγώ!

Θεέ, το θέλημά σου είναι βαρύ

Αλλά κρατάς όλα τα χαρτιά

Θα πιώ το ποτήρι σου με το δηλητήριο,

Κάρφωσέ με στο σταυρό και σπάσε με

Μάτωσέ με, δείρε με, σκότωσέ με, πάρε με τώρα

Πριν αλλάξω γνώμη, πριν αλλάξω γνώμη

















Ιούδα; είναι απαραίτητο να με προδώσεις με ένα φιλί;
























John Nineteen Forty One - MP3
(Κατά Ιωάννη, 19:41)

Και, εκεί όπου τον εσταύρωσαν υπήρχε ένας κήπος,
και μέσα στον κήπο ένα καινούργιο μνήμα
όπου δεν είχε ταφεί ακόμα κανείς.




















































































Ιερoυσαλήμ, © 1987 Dimitris Sivyllis


Στο δρόμο για τη Ναζαρέθ, © 1987 Dimitris Sivyllis


Συζήτηση, © 1987 Dimitris Sivyllis


Κηδεία έξω από την Ιερουσαλήμ, © 1987 Dimitris Sivyllis


Η έρημος Νεγκέβ, © 1987 Dimitris Sivyllis


Δασκάλα συνοδεύει τα παιδιά σε μουσείο, © 1987 Dimitris Sivyllis


Σινά, © 1987 Dimitris Sivyllis



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημειώσεις σχετικά με τα σχόλια:

Η Αποθήκη Σκέψης δεν δέχεται "Ανώνυμα" σχόλια, γιατί μερικοί ανώνυμοι διάλεγαν να μην υπογράφουν καν με κάποιο όνομα κάτω από το σχόλιό τους. Ενώ ούτε η μπλογκική ταυτότητα ούτε ένα όνομα γραμμένο κάτω από ένα σχόλιο σημαίνουν τίποτα, η προδίδουν κανένα πραγματικό στοιχείο, η πλήρης ανωνυμία δείχνει απλά έλλειψη οποιουδήποτε σεβασμού προς τους άλλους σχολιαστές. Ζητώ συγγνώμη για αυτήν την αλλαγή από τους φίλους που υπέγραφαν τα ανώνυμα σχόλιά τους και ελπίζω να βρείτε έναν τρόπο να συνεχίσετε να σχολιάζετε όποτε θέλετε.


Για να απαντήσετε σε μεμονωμένα σχόλια, κάντε κλικ στο λινκ "Reply" κάτω από το κάθε σχόλιο. Για να συνεχιστεί η σειρά σχετικών σχολίων κάτω από ένα συγκεκριμένο σχόλιο πρέπει να πατάτε το λινκ "Reply" κάτω από το αρχικό σχόλιο της σειράς.

Για να γράφετε ανεξάρτητο σχόλιο πρέπει να χρησιμοποιείτε το κουτί σχολίων κάτω-κάτω χωρίς να πατάτε "Reply" προηγουμένως.